ניקוי חלונות לבתים פרטיים

מה נדרש על מנת לנקות חלונות בהצלחה? מה ההבדל בין ניקוי חלונות בבית ולעומת ניקוי השמשות במשרד? וכיצד מנקים חלונות של דירות בקומות גבוהות?

חלונות הם חלק חשוב מהבית – ולכן גם אותם צריך לנקות. מעבר לכך, אף שהחלונות הם הראשונים לספוג את הפיח, הזיהום והלכלוך והניקיון שלהם חשוב גם בערים צפופות וגם במושבים מרווחים – רובנו לא מנקים אותם בתדירות הרצויה. מדוע?

ובכן, רוב בעלי הבתים לא יכולים לנקות לבד את החלונות כי אין להם גישה לחלק החיצוני. יתרה מזאת, הניקיון של החלונות מחייב שימוש בציוד מתקדם וחומרי ניקיון מיוחדים להסרת לכלוך מזגוגיות, ניסיון ויכולת לבצע את העבודה בבטחה.

ניקוי חלונות

פותחים עבורך חלון לניקיון

קרן שמש מתמחה בניקוי חלונות ומזמינה אותך להצטרף למשפחת לקוחותינו, שהנם בעלי בתים פרטיים ודירות שנהנים מהשירות המקצועי שלנו. יש לנו צוות מקצועי, ציוד משוכלל ומקצועי לניקוי כל סוגי החלונות ולרשותנו האישורים המתאימים לביצוע ניקוי חלונות בגובה. כמו כן, יש לנו הצעות משתלמות עבור ניקוי תריסים או על ניקוי חלונות לדירות שבשימוש, או שעומדות למכירה או להשכרה.

מאפיינים של ניקוי חלונות בבתים

כשמדובר על ניקוי חלונות בבתים יש להציב את צרכי המשפחה בראש סדר העדיפויות. בניגוד למשרדים שבהם השיקול הוא בעיקר כלכלי ומסחרי, בבתים פרטיים יש משמעות למשך הזמן שנמשכות עבודות הניקיון ולפגיעה הפוטנציאלית בשגרה. לפיכך, הפתרון המתאים עבור בתים פרטיים הוא לבצע את שירותי הניקיון של החלונות או התריסים רק מול חברה שמתחייבת לעמידה בלוח זמנים.

סוגים של שירותי ניקוי חלונות בבתים פרטיים

גם בתוך הקטגוריה הספציפית של ניקיון חלונות לבתים יש הבדלים בין השירותים. ראשית, ניתן לתאם ניקוי חלונות בדירות חדשות ולדאוג שהדיירים יקבלו את המפתח מהקבלן רק לאחר שהעבודה מסתיימת. מנגד, אפשר להזמין שירותי ניקיון לדירות קיימות שעומדות להימכר או להיות מושכרות. במקרים כאלה, חשוב לדאוג לניקיון יסודי שישביח את ערך הנכס. כמו כן, קיימת אפשרות של ניקוי חלונות בגובה.

כך מבצעים ניקוי חלונות בגובה

דירות בקומות גבוהות או בתים פרטיים עם שניים ושלושה מפלסים מחייבים הקצאת צוות מיוחד לטובת ניקוי חלונות. הצוות שמבצע את עבודות הניקיון בגובה עובר הסמכה ומחזיק באישורים מטעם משרד התמ”ת והגופים הרלוונטיים. יתרה על כך, את עבודות הגובה שמטרתן לנקות את החלונות צריך לפעמים לבצע עם ציוד סנפלינג.

 

ניקיון בגובה לפי התחשבות בתנאי השטח

כדאי לבעלי דירות בקומות גבוהות של בנייני מגורים משותפים להתחשב בתנאי השטח לצורך ניקיון של החלונות. כחלק מההתחשבות בתנאי השטח, בוחרים את ציוד הסנפלינג המתאים ואת חומרי הניקיון היעילים ביותר. לבסוף, חשוב להשתמש בשיטת הסנפלינג רק לפי נתוני הבניין ותוך הצבת הבטיחות בראש סדר העדיפויות.

בקרן שמש, עובדים עם כל הביטוחים הנדרשים כדי לבצע עבודות בגובה. מנויים שנתיים מקבלים אצלנו הטבות – ובשביל לתאם ניקוי חלונות בבתים פרטיים כל שעליך לעשות הוא לפנות אלינו כעת.

ניקוי חלונות לבתים פרטיים

ניקוי חלונות לבתים פרטיים מחיר הכי משתלם רק בחברת קרן שמש

לאחרונה שמתם לב שחלונות הבית שלכם לא מספיק נקיים? יש חלונות שאתם מתקשים להגיע אליהם? אם כך, שירותי ניקוי חלונות לבתים פרטיים זה כל מה שאתם צריכים. במקום לסכן את עצמכם בניסיון להגיע אל כל החלונות אתם יכולים פשוט לפנות אל חברה מקצועית שזו המומחיות שלה, ואין ספק שלא תצטערו על כך. חברת קרן שמש זמינה עבורכם בפריסה ארצית כך שבין אם אתם גרים בצפון, בדרום או במרכז, היא תוכל לנקות בקלות את כל חלונות ביתכם הפרטי.

איך בוחרים חברה מובילה לעבודות כמו ניקוי חלונות לבתים פרטיים?

האמת היא שבשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות עוד ועוד חברות שצצות להן ומציעות ללקוח שירותי ניקוי חלונות לבתים פרטיים. עם זאת, בפועל לא כל החברות עושות עבודה מספיק טובה ולכן אנחנו ממליצים לכם להזמין רק חברה:

  • שיש ברשותה את אישור משרד התמ"ת.
  • שיש לה אנשי צוות מיומנים ומנוסים ביותר.
  • שיש לה אפשרות לבצע עבודה מהירה במידת הצורך.
  • שמקפידה על שירות כמה שיותר אדיב ויעיל ללקוח.
  • שיש לה ציוד מקצועי לביצוע כל עבודות הניקיון הנדרשות.

בנוסף, רצוי מאוד להזמין את שירותיה של חברה שמעמידה בשטח מפקח מטעמה. כך אתם, הלקוחות, תוכלו לישון בשקט ולדעת שהעבודה מתבצעת בעזרת הציוד המתאים ובמינימום סיכונים עבור העובדים.

ניקוי חלונות

הופכים כל חלון למבריק

חברת קרן שמש הוקמה לפני כעשר שנים ומאז ועד היום היא מציעה שירותי ניקיון חלונות בכל רחבי הארץ. החברה מעסיקה אנשי מקצוע מיומנים ביותר ובנוסף, היא גם מציעה שירותי עבודות ניקיון בגובה. לכן, בין אם אתם זקוקים לשירות של ניקיון החלונות בבית הפרטי צמוד הקרקע שלכם ובין אם אתם צריכים שירותי ניקיון חלונות בגובה, בחברת שמש קרן תקבלו את מבוקשכם. התקשרו עוד לחברה, ספרו לנציגי החברה לאיזה שירות אתם זקוקים וקבלו הצעת מחיר שאי אפשר לסרב לה. לחיות בבית פרטי עם חלונות נקיים זה הרבה יותר נעים מאשר להשלים עם המצב שבו החלונות לא מגיעים לרמת הניקיון הנדרש, אז למה לחשוב פעמיים?

דילוג לתוכן