ניקוי חלונות אוסמוזה הפוכה

ניקוי רגיל של חלונות, יגרום תמיד הצטברות של אבנית על השמשות. האבנית, גורמת לזכוכית להיראות עכורה וגם מחלישה אותה. שימוש עם סבון ומגב לזכוכית יגרמו לחשמל סטאטי והידבקות של לכלוך ואבק על הזכוכית. השיטה החדשה מונעת את כל האופציות הללו ושומרת על ניקיון לאורך זמן במינימום השקעה של זמן וכסף. היום הטכנולוגיה התקדמה ובעלי משרדים בבניינים גבוהים, נאלצו לוותר לפני שנים רבות על חלונות מצוחצחים והיום, בגלל הטכנולוגיה המפותחת ועובדים ברישיון בגובה אשר מיומנים בנושא של ניקוי חלונות באוסמוזה הפוכה.

בשיטה זו, משתמשים במערכת שמפיקה מים ללא מלחים. למערכת זו, ישנן עלויות נמוכות אשר מפחיתות את ההוצאות לבעלי המשרדים. מערכת הבנויה על אוסמוזה הפוכה, כוללת משאבות לחץ גבוה אשר מתמודדות עם כל סוגי הלכלוך, האבק והכתמים אשר נדבקים לחלונות.

היום בשיטת ניקוי חלונות באוסמוזה הפוכה, העובדים בטוחים יותר כאשר הם מנקים את החלונות, היות ועד לפני זמן לא רק, ניקוי חלונות בקומות גבוהות, התבצע רק באמצעות סנפלינג כאשר שיטה זו,סיכנה את העובדים. היום ניתן לנקות חלונות באמצעות שיטת אוסמוזה הפוכה, כאשר העובדים נמצאים על הקרקע ומנקים את החלונות באמצעות מוט טלסקופי.

מדוע בעלי משרדים מעדיפים לנקות את חלונותיהם באמצעות שיטת אוסמוזה הפוכה?

כאשר העובדים מגיעים למשרד מצוחצח עם חלונות מבהיקים ושקופים להפליא, תפוקת העבודה שלהם רק עולה, מה שמשתלם לבעלי המשרדים. ניקיון זה, מתאפשר רק באמצעות ניקוי חלונות באוסמוזה הפוכה כאשר התוצאות נשמרות לזמן רב. גם האורחים המגיעים למשרדים, כמו למשל בעלי עסקים אחרים אשר מגיעים לבצע עסקאות שונות, מתרשמים מהניקיון של החלונות, מה שמותיר רושם טוב ומראה על חברה רצינית, אשר דואגת לניקיון משרדיה ומתחזקת אותו באופן מושלם. ניתן לקרוא על ניקוי חלונות לעסקים.

שיטת ניקוי חלונות באוסמוזה הפוכה, מתאימה מאוד למזג האוויר הים תיכוני השורר בישראל. באמצעות מערכת אוסמוזה הפוכה, אפשר יהיה להגן על חלונות מבלאי ושחיקה, שיטה זו, מונעת הצטברות של עובש בגלל הלחות הרבה הקיימת בארץ וכן, בשל כתמי השמש הקופחת במיוחד בחודשי האביב והקיץ הארוך. שיטה זו, מסייעת לניקיון מושלם של חלונות בגובה.

היתרונות של ניקיון חלונות בגובה בשיטת אוסמוזה הפוכה

כאשר משתמשים בשיטת ניקוי חלונות באוסמוזה הפוכה, היתרון הרב הוא חיסכון בכסף והכוונה היא להחלפת חלונות בגלל ההצטברות של האבנית עם השנים, אשר גורמת לנזק בלתי הפיך ואין מנוס, כי אם להחליף את החלונות מה שיעלה הרבה מאוד כסף. זה ידוע, כי המים בישראל נחשבים למים קשים, היות והם מלאים באבנית. למערכת של אוסמוזה הפוכה ישנם יתרונות רבים שרבים מכירים ואינם מתעלמים מהם. ניקוי באוסמוזה הפוכה, הינה שיטה שרק הוכיחה את עצמה כשאר ישנם 4 שלבים לסינון המים מאבנית ושאר כימיקלים. השלב הראשון, הינו הפילטר לניקוי המשקעים, פילטר פחם ,השלב השני ממבראנה לאוסמוזה הפוכה והשלב הרביעי הינו שרף מחליף יונים. מערכת זו, יודעת לנקרות היטב את הלכלוך הקשה ביותר ואין צורך כאמור, לטפס באמצעות סנפלינג וכן, החיסכון הינו גם בזמן מפני ששיטה יעילה זו , היא גם מהירה.

אחת מהחברות הבולטות אשר מצמחות בניקיון חלונות ע”י אוסמוזה הפוכה, הינה חברת קרן שמש, אשר עוסקת שנים בכל הפתרונות בגובה, כשאר השירות הבולט בחברה, הינו ניקיון חלונות בגובה, פתרונות לאיטום בגובה – “איטום בסנפלינג” ותיקון חיצוני של בנייני רבי קומות. החברה עומדת בזמנים ומעניקה שירות בפריסה ארצית. העבודה נעשית במקצועיות אחריות והשירות אדיב.

ניקוי חלונות אוסמוזה הפוכה עם חברת קרן שמש

שירותי ניקוי חלונות אוסמוזה הפוכה

בשנים האחרונות הנושא של ניקוי חלונות בבניינים הפך למאתגר במיוחד, וזאת כיוון שהבניינים בימינו גבוהים יותר. לכן כדאי לדעת שאפשר להתמודד עם האתגר בעזרת שיטה כמו ניקוי חלונות אוסמוזה הפוכה ובעזרת שיטות של ניקוי בלחץ מים. לכן, אם אתם יכולים ליצור קשר עוד היום עם חברה כמו קרן שמש ולהפקיד בידיה את המשימה, למה לחשוב פעמיים לפני שאתם עושים זאת? לחיות במקום עם חלונות מבריקים זה תענוג גדול ואתם תראו שלא תצטערו על כך.

מי יוכל להציע לכם שירותי ניקוי חלונות אוסמוזה הפוכה?

ככל שהשנים חולפות אנחנו רואים שיש יותר ויותר חברות שעושות שימוש בשיטה זו. עם זאת, לצערנו הרב לא בידי כל חברה תרצו להפקיד משימה כמו ניקוי חלונות אוסמוזה הפוכה. לכן אנחנו ממליצים לכם לבחור בחברה אמינה שמציעה ללקוחותיה:

  • עבודה באישור של משרד התמ"ת
  • יעילות ומהירות
  • שירות אדיב
  • שירות בפריסה ארצית
  • מפקח מטעם חברת הניקיון שנמצא בשטח

עבודות ניקיון שונות של חלונות, כמו עבודות בגובה, עלולות להיות מאתגרות ומסוכנות. לכן חשוב להפקיד את המשימה הזאת רק בידי אנשי המקצוע הכי טובים שיש ולכן יש לבדוק בשבע עיניים באיזו חברה אתם בוחרים.

ניקוי חלונות אוסמוזה הפוכה – תנו למומחים להבריק לכם את חלונות הבניין

רוצים להזמין שירותי עבודה בגובה? חשוב לכם לדעת שלכל אחד ואחד מהעובדים שמגיעים לבצע את המשימה יש ביטוח מלא ושאיש לא מסכן את עצמו רק כדי שהחלונות שלכם יהיו נקיים? אם כך, חברת קרן שמש היא חברה שאתם צריכים להכיר. החברה זמינה עבור כל הלקוחות שלה, ותמיד תוכלו לקבל כאן מענה עם חיוך ובצורה אדיבה. בנוסף לכך, החברה מחזיקה את ציוד הניקיון הטוב והמתקדם ביותר שיש, כך שבין אם תרצו שירותי ניקוי באוסמוזה הפוכה ובין אם תרצו שירות ניקיון חלונות בסנפלינג, כאן אתם בידיים טובות. חבל לוותר על ניקיון החלונות שכן בימינו בונים כמעט בכל מקום חלונות מפוארים ויפים מזכוכית. מצד שני, לסכן את עצמכם בניסיון לנקות לבד את החלונות זה כמובן לא מומלץ ולכן הפתרון הנכון הוא להתקשר עוד היום אל חברת קרן שמש ולהזמין את שירותיה המקצועיים.

אוסמוזה הפוכה הינה מערכת אשר משמשת בענף הניקיון, לטובת הפקת מים ללא מלחם ולניקוי של כל סוגי החלונות. הפעולה נעשית, באמצעות לחץ חיצוני על דפנות המסננת. לחץ זה יוצר מצב של הפרש ריכוז של חומר מסוים, עד כדי השגת הריכוז הרצוי, מה שאנו מתאפשר באוסמוזה רגילה. היום, השיטה הטובה ביותר היא ניקוי חלונות אוסמוזה הפוכה, לקבלת תוצאות של חלון מבריק ונקי, ללא סימני אבנית. אלה הם למעשה היתרונות של אוסמוזה הפוכה.

 

יתרונות רבים בניקוי חלונות בשיטת האוסמוזה ההפוכה

 

מערכת אוסמוזה הפוכה, מתמודדת יפה מול כל סוג של לכלוך. גם פאנלים סולריים  או ניקוי לכלוך מהקירות. המערכת כוללת מעמד אל חלד ומשאבת לחץ גבוה, אשר באמצעותה ניתן להסיר מיד, שכבות לכלוך וכן, היתרון הנוסף, הינו קיצור זמני העבודה. ניקוי חלונות אוסמוזה הפוכה מהווה יתרון רב, היות ושיטה זו, מתאימה במיוחד לניקוי חלונות ומשטחי זכוכית. המערכת פועלת באופן רציף עם ברז חשמלי לניתוק אוטומטי ומגנה על החלונות מפני שחיקה ובלאי, עובש , כתמי שמש ולחות. עבודה זו של ניקוי  חלונות בגובה, הינה עבודה קשה ושימוש בשיטת ניקוי באוסמוזה הפוכה, מקלה הן על העובדים בגובה וכן, התוצאות מדברות בעד עצמן.

 

מתי מומלץ לנקות חלונות באמצעות שיטת אוסמוזה הפוכה?

 

כאשר יש לבצע ניקיון מאסיבי בחלונות, מומלץ לבצע ניקוי חלונות אוסמוזה הפוכה . כאשר המים מתייבשים מהר או שיש לטפל בחומרים קשים לניקוי באופן הרגיל. שימוש עם שיטת האוסמוזה ההפוכה, יעניק ניקיון מושלם לחלונות נגד אבנית. כאשר מדובר על ניקוי חלונות בקומות הגבוהות, ניתן יהיה להרים את המעקה יחד עם המכשיר הייעודי שמכיל את המים המותפלים כתוצאה מפעול האוסמוזה ההפוכה.

חברות המספקות עבודה בגובה, במיוחד כאשר מדובר על ניקוי חלונות בגובה, שיטה זו, הינה החדשנית והיעילה ביותר, לקבלת תוצאות מבריקות. חברת קרן שמש, משתמשת בשיטה זו, כאשר החברה הינה אחת המובילות בתחום הפתרונות בגובה. לחברה צוותים מיומנים שיודעים לעבוד בשיטת האוסמוזה ההפוכה. הצוותים של החברה עובדים תחת רישיון בגובה ומבוטחים בביטוחים המתאימים.

דילוג לתוכן