עבודות ניקיון בגובה

לשמחתנו הרבה, בשנים האחרונות תחום הסנפלינג משנה את הגישה של בעלי מקצוע רבים לעבודתם. אם פעם משימות מסוימות היו נחשבות למסובכות עד בלתי אפשריות, הרי שהיום, הודות לפיתוח, המצב משתנה באופן דרמטי. בעזרת הסנפלינג ניתן לבצע מגוון רחב של מטלות כמו עבודות ניקיון בגובה למשל, ניקוי חזיתות של בניינים, חלונות, גגות רעפים וכו'.

זה נכון שסנפלינג אולי מוכר לנו מעולם הספורט והאקסטרים, אבל המציאות מוכיחה שיש לו פנים נוספות. עם השנים הוא החל לסייע לחברות רבות שעובדות בגובה בתחומים שונים, ככלי עבודה לגיטימי ובעיקר יעיל. הסנפלינג מאפשר לנו לבצע אינספור משימות כמו איטום בגובה, שיפוץ של מבנים או שיקומם, צביעה, ניקיון ועוד, בצורה טובה הרבה יותר.

ניקוי חלונות

אז מה זה בכלל עבודות ניקיון בגובה?

ישנן לא מעט שיטות מיוחדות לעבודה בגובה, אך כאשר מדובר על סנפלינג ניכר שמדובר על משהו באמת יוצא דופן. הגמישות שלו מאפשרת לנו לבצע ביעילות מטלות מורכבות, שפעם היו נחשבות לכמעט בלתי אפשריות.

על מה אנחנו מדברים? אחד מהשירותים הדרושים בענף עבודות הניקיון הוא ניקיון בגובה. בעבר, בשביל להוציא מטלה זו לפועל היה נדרש שימוש בפיגומים, מנופים ואפילו מעליות. כל בעל נכס או משרד בבניין רב קומות היה מוציא סכומי כסף משמעותיים, רק בשביל להתחיל ולנקות את המבנה מבחוץ. לשמחתנו, המצב בסנפלינג שונה לגמרי.

 

השירות המהפכני ששינה את שגרתם של בעלי נכסים רבים

הדרישה לניקיון איכותי שהולכת ועולה הן בבנייני מגורים גבוהים והן במשרדים, הובילה לפריחה משמעותית בתחום. ניקיון בגובה בסנפלינג הוא שירות שניתן באמצעות חברות ייעודיות, שעוסקות בכל סוגי הפתרונות בגובה, כמו קרן שמש למשל. החל ממרפסות, דרך החלונות ואפילו הגג, האנשים שלנו יודעים להגיע לכל פינה ולעבוד.

ומה לגבי המחיר? טוב, אנחנו מבטיחים שלא מדובר כאן על עלויות שיקרעו לכם את הכיס, אך את המחיר עצמו לא ניתן לתת סתם כך. רק אחרי שנציג החברה שלנו יגיע להעריך את המצב הקיים, נוכל לתת הצעת מחיר מפורטת. וזה לא קורה סתם, אנחנו לא עושים שרירים חלילה. הסיבה היא שיש לא מעט גורמים שמשפיעים על העלות הסופית. מספר החלונות, הקומות, הקושי בניקיון עצמו באזורים מסוימים, כמות העובדים הנדרשת והכלים השונים – כולם מעצבים את תג המחיר הסופי של עבודות ניקיון בגובה.

 

שאלות נפוצות על עבודת סנפלינג וניקיון בגובה

אז מהי עבודת סנפלינג מקצועית? מה, זה לא תחביב אקסטרים בכלל?

זו אחת השאלות היותר נפוצות בתחום. לא מעט אנשים בטוחים שהעולם של הסנפלינג הוא עדיין תחביב ספורט. אך המציאות לימדה אותנו לנצל את איכויות החבלים, ולהשתמש בהם גם באופן מקצועי. עבודות סנפלינג מתבססות על שימוש בחבלים שמעוגנים לגג הבניין, מה שמאפשר לנו לבצע משימות כמו ניקוי חזיתות, שיפוצים, איטום, צביעה וכו'. זה נכון שמקורו של הסנפלינג הוא מעולם האקסטרים, אך כיום הוא משמש באופן נרחב בתחומים מקצועיים רבים.

ומה לגבי הכשרה ורישיון? אתם עומדים בתקנים?

וזו עוד שאלה שאנחנו פוגשים כמעט כל יום. התשובה הפשוטה היא – כן! ובואו נסביר: עבודה בגובה מסוכנת מטבעה, ורכישת הכשרה מתאימה, יחד עם קבלת רישיון עבודה, הם כללי האצבע שלנו בכל הנוגע להעסקת עובדים.

אילו גורמים משפיעים על מחיר ניקוי חלונות בגובה?

יש לא מעט סיבות שמעצבות את הסכום הסופי. המחיר תלוי במספר החלונות, בקושי בניקוי קירות חיצוניים, במספר העובדים הנדרש ובכלים המיוחדים בהם נעשה שימוש. אך עדיין, קחו בחשבון שמדובר על הוצאה שהיא למעשה השקעה, שכן תחזוקת הנכס תשמר את ערכו.

האם ניתן להשתמש בעבודת סנפלינג למשימות שהן "מעבר לניקיון", כמו שיקום או איטום?

בהחלט! העבודות בסנפלינג הן למעשה תחום רב תכליתי, שמתחבר למגוון רחב של עולמות נוספים. איך אומרים אצלנו – השמיים הם הגבול!

ניקוי חלונות

קרן שמש – החברה שלכם לעבודת ניקיון בגובה

אז קדימה, אם הגעתם עד לכאן בטח הבנתם שבשביל להנות מעבודות ניקיון בגובה בצורה הטובה ביותר, פשוט צריך לשתף פעולה עם חברה איכותית כמו קרן שמש. עם מכשור משוכלל, חומרי ניקוי מקצועיים שמותאמים באופן ספציפי לעבודת ניקיון בגובה, צוות מנצח ובעיקר לא מעט ניסיון, אנחנו נמצאים כאן עבורכם. מזמינים אתכם להתייעץ ולהרים טלפון: 050-9393031 ואנו נשמח לשרת אתכם!

דילוג לתוכן