איטום בסנפלינג עם קרן שמש

אנו מתמחים בעבודות איטום בסנפלינג, עם התבססות על טכניקות מודרניות וציוד חדשני כדי להבטיח לכם את התוצאות האיכותיות ביותר. העבודה יכולה להתבצע באופן יעיל בסביבות מגוונות – החל מחלונות וחזיתות בניינים ועד לגגות גבוהים ושאר משטחים בלתי נגישים. ובין אם אתם מחפשים אחר דרכים למנוע נזילות, או שאולי מעוניינים לשפר את הבידוד התרמי והעמידות הכללית של הנכס, איטום בסנפלינג הוא בדיוק מה שאתם צריכים.

מורשים ומוסמכים לעבודה בגובה

התחייבות לעמידה בלוחות זמינים​

עבודה עם מכשור טכנולוגי מתקדם

שירות ומענה בכל עיר ורחבי הארץ

זה לא סוד שבערים רבות ברחבי הארץ קיימים בנייני מגורים או בנייני משרדים שהתיישנו ויש צורך משמעותי לשפץ אותם. רוב השיפוצים בבניינים אלה באים לידי ביטוי עם תיקון פגמים שנוצרו עם השנים, בעיקר בשל ליקויי בנייה, תנאי מזג האוויר ובלאי סביר. מדובר על בעיה משמעותית שרבים פוגשים, ועלינו להתמודד עם "הזדקנות" המבנים שלנו בצורה הטובה ביותר.

אחת הדרכים תהיה עם איטום בסנפלינג. השיטה הזו נחשבת לכלי יעיל להתמודדות עם הבעיה, והיא תסייע לנו לכסות שטח רחב ולאטום אותו ביעילות. בניגוד לשיטת העבודה על פיגומים שנחשבת להרבה יותר מסובכות, איטום בסנפלינג זו כבר אופרה אחרת. הפיגומים מביאים איתם לא מעט סרבול וסכנה, ומדובר על טכניקה שבחלוף הזמן מתבררת כפחות אידיאלית. התקנתם נחשבת ליקרה מאוד, בניגוד לסנפלינג שלא מצריך שום התקנה מיוחדת שתעלה יותר מדי כסף.

בנוסף, יש לציין שעובדים רבים שמתמחים בעבודה בגובה חשים הרבה יותר בנוח לעבוד בסנפלינג, כשהם מחוברים באמצעות חבלים לקרקע. בניגוד לעבודת איטום שמתבצעת על פיגומים, בה אין שום אבטחה לבעל המקצוע, חבלי הסנפלינג מספקים רשת ביטחון והגנה מפני תרחישי נפילה קיצוניים. השיטה הזו מונעת תאונות עבודה רבות, כאשר לצערנו רוב תאונות העבודה בתחום הבנייה עדיין נגרמות מהתבססות על פיגומים. לכן, אין ספק שהסנפלינג מנצח בלי תחרות את הפיגומים בכל הנוגע לאיטום מוצלח. השיטה החדשה גוברת על הישנה!

תהליך העבודה

להלן שלבי העבודה של איטום בסנפלינג עם חברת קרן שמש:

שלב 1: הכנה מוקדמת והערכה בסיסית

עוד לפני תחילת תהליך האיטום, נדרשת הכנה מעמיקה עם הערכה יסודית לקראת העבודה עצמה. עלינו לבצע בדיקות באזור שבו יתבצע האיטום. יש לאתר סדקים, ליקויים ופגמים שדורשים טיפול מעמיק יותר. הצוות שלנו יעריך את מצב המבנה, ויקבע מה הם חומרי האיטום והטכניקות שמתאימים לשימוש באופן ספציפי עבורכם.

 

שלב 2: התקנת ציוד ואמצעי בטיחות

אחרי שנערכנו ובצענו בדיקות, השלב הבא יהיה להקים את תשתית הסנפלינג. יש חשיבות למצוא את הציוד הנכון עבור כל משימה באופן נפרד, עם חבלים, רתמות, קסדות וכו', שכולם מותאמים ספציפית למשימה שלשמה התכנסנו. הצוות שלנו מקים ביסודיות את נקודות העיגון לקראת הסנפלינג, תוך הקפדה על אבטחה הולמת. אנו מגדירים את מטרות המשימה ולפיהן מכינים את הכלים הנדרשים.

 

שלב 3: יוצאים לדרך ואוטמים

רגע לפני ששופכים את חומרי האיטום, צוות הסנפלינג ינקה את המשטחים ויסיר מהם לכלוך מיותר. מדובר על אחת המטלות החשובות ביותר! רק לאחר שהמשטח יהיה נקי ויבש, אפשר יהיה למרוח את חומר האיטום. שיטת האיטום הספציפית תלויה בסוג המבנה ובחומר ממנו הוא בנוי, ואנו יודעים להתאים בין שני גורמים אלה בצורה מקצועית. כשנהיה בטוחים שהכל נקי, ושאנחנו משתמשים בחומר המדויק למשימה זו, נתחיל למרוח את משחת האיטום עם מברשות, רולרים או אפילו ציוד ריסוס מתקדם.

 

שלב 4: בקרת איכות ופינישים אחרונים

עם סיום מלאכת מריחת חומר האיטום, צוות הסנפלינג עורך בדיקות בקרת איכות אחרונות ומוודא שהאיטום נעשה בצורה נכונה ומדויקת. האנשים שלנו בודקים את האזורים האטומים ומחפשים אחר ליקויים אפשריים. במידת הצורך ניתן לבצע תיקונים ולמרוח שכבות נוספות כדי לאפשר ביצועי איטום איכותיים יותר. רק אחרי שאנחנו בטוחים ברמת התוצר הסופי, הצוות מנקה את אזור העבודה ומשאיר את האתר במצב מסודר ומאורגן, ובעיקר – יבש ומוכן לחורף!

יתרונות עבודת איטום בסנפלינג לעומת פתרונות אחרים

1. גישה נוחה לאזורים מורכבים:

הסנפלינג מסייע לנו להגיע למקומות שהדרך אליהם סבוכה מאוד, וכמעט בלתי אפשרית בשיטות מסורתיות. השיטה הזו שימושית במיוחד במבנים גבוהים, גשרים, עמודי חשמל, טורבינות וכל מבנה נוסף שהגישה אליו עלולה להיות מאתגרת. הסנפלינג מאפשר לאטום בצורה יעילה גם בגבהים קיצוניים במיוחד.

 

2. עלויות נוחות:

בהשוואה לשיטות איטום מסורתיות שמצריכות עבודה על פיגומים או אפילו מעליות, הסנפלינג הוא לרוב אפשרות משתלמת יותר. הקמת פיגומים ושימוש במכונות כבדות עשויים לעלות לא מעט כסף, דבר שיפגע משמעותית בכיס של רבים מכם. בסנפלינג הסיפור הוא שונה לגמרי – השימוש בציוד מכני הוא מינימלי, וכתוצאה מכך העלויות נמוכות באופן משמעותי.

 

3. אפשרויות התאמה למגוון רחב של לקוחות:

הסנפלינג מציע לנו לא מעט כלים להתמודד עם אינספור סוגי מבנים אותם ניתן לאטום. אפשר לנצל את איכויות השיטה בצורות מגוונות, ולאטום ביעילות חזיתות מבנים, חלונות, גגות ועוד. בלי שום קשר למשטח או למבנה עצמו, הסנפלינג מאפשר לנו לאטום ביעילות כמעט כל דבר שרק נרצה.

 

4. הפרעה מינימלית:

איטום איכותי שמתבסס על שיטות סנפלינג כמעט ולא מפריע לסביבה ולדיירי הבניין. בניגוד לשיטות המסורתיות שעשויות לדרוש מאתנו שימוש בפיגומים עצומים או מכונות מרעישות, הסנפלינג מאפשר לנו לעבוד ביעילות ובמינימום השפעה על הפעילות היומיומית. זה יתרון משמעותי במיוחד עבור מוסדות מסחריים, בתי מלון, בתי חולים, מסעדות, מוזיאונים וכו'.

 

5. חסכון בזמן:

התבססות על שיטות של סנפלינג, לרבות בתחום האיטום, חוסכות לנו לא מעט זמן יקר. העבודה מתבצעת במהירות וביעילות, תוך צמצום לוחות הזמנים של הפרויקט. היכולת לגשת לאזורים מאתגרים מבלי שצריך לבנות פיגומים או להביא מכונות כבדות מקלה משמעותית על העבודה ומאפשרת השלמת משימות בקצב מהיר. היעילות הזו מהווה יתרון עצום, במיוחד בעבודה על פרויקטים שמוגדרים לפרקי זמן ספציפיים, או כשאנחנו לקוחים בחשבון את השפעות תנאי מזג האוויר שמציבות בפנינו לא פעם לוחות זמנים בלתי גמישים.

החברה המתמחה בעבודות איטום בגובה באמצעות סנפלינג

איטום לקוי הוא אחת הבעיות הנפוצות ביותר בתחום הבנייה, עם חדירתם של מי גשמים מבעד לקירות שיוצרים כתמי עובש ולחות שפוגעים במבנה עצמו. הפתרון הטוב ביותר עבור תקלה זו הוא איטום איכותי, שמספק מענה משמעותי לבעיה. אך בעוד שישנם בניינים שלא נבנו לגבהים משמעותיים, במבנים גבוהים במיוחד אותם נרצה לאטום יש למצוא חברה שמתמחה בעבודה בגובה.

חברת קרן שמש היא אחד הגופים הטובים ביותר בישראל בכל הנוגע לעבודות סנפלינג, וכן גם לאיטום בהקשרים אלה. הצוות המיומן שלנו מתמחה בעבודות בגבהים קיצוניים, עם לא מעט ניסיון יקר ערך שנרכש במהלך השנים. אם אתם זקוקים לאיטום איכותי במבנה שלכם, חברת קרן שמש היא הכתובת עבורכם.

גלריית תמונות מהשטח

שאלות נפוצות

כן, איטום בסנפלינג יכול להיות בטוח במידה והוא מבוצע על ידי אנשי מקצוע מיומנים ומוסמכים. צוותי הסנפלינג שלנו עוברים הכשרה קפדנית על מנת להבטיח שמירה על פרוטוקולי בטיחות. אנו מקפידים על שימוש בציוד מתאים, לצד עמידה בהנחיות הבטיחות שנקבעו בחוק עם הערכות סיכונים מקיפות.

ניתן לבצע איטום בסנפלינג במגוון רחב של משטחים – חזיתות מבנים, חלונות, גגות, גשרים וכו'. האיטום יעיל במיוחד על חומרים כמו בטון, מתכת, זכוכית ואבן. היתרון המשמעותי פה הוא בעניין הגמישות, משום שהסנפלינג מסייע לנו להגיע גם למקומות המאתגרים ביותר. הרבגוניות של הסנפלינג מאפשרת איטום יעיל במסגרות מגוונות – הן במבני מגורים ובמבנים מסחריים וציבוריים.

אין כאן תשובה חד משמעית. תהליך האיטום בסנפלינג והאורך שלו תלויים במספר גורמים, החל מגודל המבנה ומורכבות הפרויקט, ועד להיקף האיטום הנדרש, מצב המבנה הנוכחי ומידת הנזק הקיימת. משימות איטום פשוטות עשויות להסתיים תוך מספר שעות, ומנגד פרויקטים גדולים יותר עשויים להימשך מספר ימים. בכל אופן, ניתן להגיע להערכה כלשהי רק אחרי שהצוות מסייע סיור מקדים בשטח ומחשב את הזמן הנדרש להשלמת המשימה, פחות או יותר.

ישנו מגוון רחב של חומרים ובחירת חומר האיטום תלויה באינספור משתנים. חומרי האיטום הנפוצים הם סיליקון, פוליאוריטן, אקריליק ומוצרים מבוססי אפוקסי. הצוות שלנו ידע למצוא את הבחירה הנכונה עבורכם, עם שקלול של מספר תכונות כמו עמידות בפני מזג אוויר בהתאם למיקום הגיאוגרפי של המבנה, היסטוריית איטום קודמת, אופי הבניין מבחינה פיזית ועוד.

ממש לא. בימים של מזג אוויר קיצוני, עם גשם חזק, רוחות וטמפרטורות נמוכות ישנה סכנה ממשית לשלום הצוות שלנו. בתרחישים כאלה (שבואו נהיה גלויים – לא קורים יותר מדי בארץ החמימה שלנו) אנו עוצרים את העבודה וממתינים להתייצבות מזג האוויר. בכל אופן, מדובר על סיטואציות נדירות מאוד, שפוגשות אותנו לעיתים ספורות במהלך השנה.

*הערה: מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע מנוסים בסנפלינג לשאלות ספציפיות הקשורות לפרויקט כדי להבטיח מידע מדויק ועדכני.

מאמרים ומידע נוסף בנושא

בקרוב

דילוג לתוכן